Eski Diziler
Geniş Aile 21. Bölüm - 1. Parça





Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: 0
Önceki Yorumlar
oktay demiş ki; şükufe ile cevahir tartışınca gerçekten gözünden yaşlar akıyor....
Gladio demiş ki; Ya cok ama cooooookkkkkkkk...... super bi dizi izlerken gulmekten agliyorum tskr ederiz boyle bi dizi yaratdiginiz icin helal olsun tum oyuncu ve personellere superrrrrrrrrrrr.... baku.
hasan þiit demiş ki; yav bence dunyanın engüzel dizisi geniş aile seçilir
umut demiş ki; cevahir senin amcanmı yalaaan cevahir yani ufuk özkan almanyada doğmuş 1975 de sonra türkiyeye göç etmiiiş
þahýn demiş ki; harıkalar dunyasında muhteşem dizı cevo aynenn devam agaa
ali demiş ki; o filmhiçizlenmemiş ve ben ono seyredecem
Tugba demiş ki; bn bu filmi 10 kere izliom vallah çok da çok seviom
zeynep demiş ki; zekainin espirileri müthiş bence cevonun hitaplarıda çok orjinal bence baya bi süre devam etmelibu dizi süper gidiyor.
sevde demiş ki; He şukufede benim kuzenim.Bu film yani dizi çok güzel bir dizi.Acayipsin zekayi bunu bilmelisin.
alperen demiş ki; elif
emre demiş ki; bu diziyi seviyorum
AYSE demiş ki; supsin cevo
dert_76 demiş ki; her salı sen
musa demiş ki; bence bu flim çok güzel cevair şüküfe ulfi oldugu sürece bu flim çok güzel olacak bilal saçlarını kestirse iyi olur.....
begüm demiş ki; cevahir yani ufuk özkan benim amcam. onunla çok iyi zaman geçiriyorum. o iyiki benim amcam:)
yasmin demiş ki; bu diziyi çok seviyorum yanlız 7 yaşında yım
Cansu demiş ki; Cevahiiir Ya hayatımın Erkeği Bayılıyorum Siyah çorapLarı ne güzel yaa bir verse banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Cansu demiş ki; Cevahiiir Ya hayatımın Erkeği Bayılıyorum Siyah çorapLarı ne güzel yaa bir verse banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
veysel demiş ki; harika wallla çok sper........yürü git nan
kerem demiş ki; tam şukufe yi ayarlamışken kız giriyo tam ir aile dizisi
mehmet demiş ki; bı film çok güzel be abi sakın final olmasın
emrah demiş ki; on numara filim esentepe çoçuk laru bayoılıoyor bu filme
halil demiş ki; ya bide bu media pynatıcıyı değiştirinsene size zahmet o zaman 10 10 olur bu ste benim gözümde
ahmet demiş ki; çokgüzel yha harika inşallah uzun süre tv den kalmaz bu dizi
samet demiş ki; paylaşımınız için teşekkür ederim gerçekden elinize kolunuza sağlık : )
ümit demiş ki; görüntü kalitesi süper yaf hangi siteden upload edildi acaba bilen var mı??
son_osmanlý_ demiş ki; süper bir dizi bayılıyorum www.ddizi.com katkılarından dolayı teşekkürler

Admin Notu: teşekkürler.
ömer demiş ki; bu filim gercekdende cok güzel cok beyeniorum :D
fatih demiş ki; ya keşke pusat da kalkmayaydı ona çözüm yokmu tekrar başlamazmı ya
selami demiş ki; çok güxel inşallah uzun süre oynar
hakan demiş ki; ya zaten izledigimiz 2 diiz var ezel biride geniş aile ezelide aranıza alınsanıza yaaaa...............

Admin Notu: Show tv dizileri telif haklarından dolayı yasaklandı.
gökhan demiş ki; emeğinize sağlık allah sizi başımızdan eksik etmesin... harika bi site yapmışsınız
serdar demiş ki; anaa ne biçim bakiyo la buu...koptum gülmekten ya varya bu dizi hiç bitmesin
furkan demiş ki; olağan üstü hal bu olağan üstü hal
ahmet demiş ki; görüntü kalitesi harika ses mükemmel harikasınız ellerinize saglık tesekkürler
oguzhan demiş ki; Sanırım Tamamen Değil Ama Bölüm?

Admin Notu: dewamını ekledik :)
kayser soze demiş ki; teşekkürler uploadlar icin :)

Admin Notu: Biz Teşekkür Ederiz
Yorum Yap


Çizgi Filmler