Eski Diziler
Arka Sokaklar 126. Bölüm - 1. Parça





Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: 0
Önceki Yorumlar
Melike demiş ki; Admin bu bölüm neden yok?? Ne zamandir bekliyoruz lütfen eklermisiniz
11.12.2013 - 17:23
Murat demiş ki; Selam Admin bu bolumu ne zaman eklenecek? lutfen eklermisiniz
28.10.2012 21:29:31
hakký demiş ki; arka sokakların her bölümü iyi hepsi bir arada olsa
Rabia demiş ki; Cagla Kubat geri dönsün yha :(
beyza nur demiş ki; ben arka sokakların bütün bölümlerini ezbere biliyorum bence en sonda bütün ekip bir arada olacak :)
beyza nur demiş ki; bn arka sokakların bütün bölümlerini ezbere biliyorum bnc en sonda bütün ekip bir arada olacak
ali demiş ki; oduncu mesut gelsin bana yeter
elifçaðla demiş ki; ben çağla kubata hayranıııııııııııııııııım
selçuk demiş ki; zeyneple engin gelsin dizi çok güzel ama onlar geldimi daha zevli olcak tam bi ekip ocak lütfen
ali demiş ki; engin başkomser birde zeynep gelse tam bir ekip olacak neolur geri gelsinler
mustafa demiş ki; bu dizi gerçekten 5 yılda izlenme rekoru kırdı.bu dizi her haliyle güzel.
merve ergün demiş ki; zeyneple murat geri dönsün onlara aşığım onlar birbirlerine çok yakışıyorlar onlar dizinin kahramanları. sizi seviyorum zeyneple murat.bay
çaðla demiş ki; ya arka sokaklar kanal d nin vazgeçilmez dizilerinden biri.ve bu dizi de murat ve zeynepsiz olmaz.ama galiba zeynepin bebeği olmuş.o yüzden gelemiyor.ama geri dönsünler.bu arada bebek hayırlı olsun...(:-D)
ceren demiş ki; ben arka sokakların 1. bölümünden beri izliyorum.en sevdiğim dizi arka sokaklar.bence murat la zeynep geri dönsün.elif le sinan diziye hiç yakışmıyorlar. en yakın zama muratla zeynep i arka sokaklara bekliyoruz.lütfen geri dönsünler.yapımcılara duyrulur...
elif demiş ki; bence yeni oyuncular harika .zaten ben en çok elif rolündeki çagla kubata hayranım. ve ondan msnme kendi fotografını göndermesi,ni istiyorum. ve öpüyorum.
ceren demiş ki; yaa güzel ama zeyneple murat yeni bölümlerinede gelse daha harıka olur bence bari sinanla elifin arasında muratla zeynepinki gibi kavga kıskançlık olsun
murat demiş ki; abi bneim adımda murat murat seni ccook seviyorum zwynem sende
TURAN demiş ki; men azerirem AZERBAYCA YASAYIYOM MEN ARKA SOKAKLARA BAKIYORUM ARKA SOKAKLARI ESASEN INTERNETDEN IZLIYORUM MEN ARKA SOKAKDAN MURAT VE ZEYNEFIN CIXMASINA COOOOOOOOOOOX AMA COX UZULDUM YONETMENDE MURATLA ZEYNEFİ DİZİYE GERİ DONSUN
nazif demiş ki; çok iyi dizi
çetin demiş ki; murat la zeynep olmayınca artıq bu dizi seyredilmiyoo yönetmenim lütfen muratla zeynep geri dönsün
selen demiş ki; ben çok seviyodum kaçırsam bile internetten izliyodum ama artık izlemiyorum çünkü benim sevdim karekterler ayrılmış çağla kubat ihrencsin.............
ihsan demiş ki; ben hep arka sokaklari izliyorm ama ben turk polisinden gordgim tam tersi ve hepsi yaler
fatih demiş ki; filmi izleken murat ve zeynebin gittiği zaman ağladım bi kanaşd gitit sinirimden ta belediyenin yanına gititm ne olur gamze özçelikle eşinin filme geri dönmesini istiyorum ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
oðuzhan demiş ki; tek kelimeyle dizinin izlenecek bi yönü kalmamış bence bu sene en güzel diziler geniş aile ile aşk-ı memnu...........
yýldýz demiş ki; zeynep ve muratın gitmesine üzülmek normalde yeni gelenlere güzzel olmamıs demek emek acısından normal mi?
mürsel demiş ki; arka sokakları 1. bölümünden beri izliyorum murat ile zeynep in gitmesi beni biraz üzdü inşallah geri gelirler en sevdiğim oyuncum mesut tüm arkadaşlara emeklerinden dolayı teşekkür ederim
fatih demiş ki; yeni oyuncular harika ama zeynep-ygamze özçelikli daha iyiydi
Amin demiş ki; cok guzel yaaa ben isde oldugum icin seyrd edemiyorum ama burdan istediyim zaman seyr ediyorum cok guzel olmus .ama muradla zeynebin cikmasi cok kotu.ama ekibede yeni 2 kisi katii umarim ok guzel olur bundan sorasi basarilar simdilik yorumum bu kadar
nur demiş ki; of ya ne olur zeynep gelsin dizi inanılmaz bozulmuş yönetmenimiz ne olur geri gelsin çünkü dizinizin izlenilcek yanı kalmamış önceden geneli arka sokaklar çok güzel derken şimdi dizi bozulmuşş deniliyor yasemin arkadaşımıza katılıyorum
onur demiş ki; ARKA SOKAKLARI HİÇ KAÇIRMIYORUM HEP ARKA SOKAKLARI İZLİYORM
yasmin demiş ki; dizisiyi izlerken yemin ediyorum ağladım zeyneple muraatın olduğu bölümler çok güzeldi neden ayrıldınız sanki evet gamze abla hamileymiş karnından belli oluyo ama çağla kubat hiç güzel olmamış berk oktayda neden ayrıldılar sanki yemin ederim ağladım izlerken inamayan olabilir ama iki gözüm iki çeşme ağladım ya lütfen geri dönsünler lütfen
Yorum Yap


Çizgi Filmler