Eski Diziler
Güneşi Beklerken 35. Bölüm - 12. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Koray’ın karşısına çıkan Kerem ile babası büyük bir şok içerisindedir. Sayer Ailesi’ni zor günler beklemektedir. Zeynep, Melis’in tehdidinden sonra hayatına dair önemli kararlar alır. Kerem ile Zeynep artık kimse için birbirlerinden vazgeçmeyecektir.Eski Kerem Sayer geri dönmüştür. Fakat okulda onu tatsız sürprizler beklemektedir. Kerem yokluğunda dönen işlerin farkına varınca çok sinirlenir. Okulda terör estiren Kerem kimseye acımaz.
Önceki Yorumlar
hilal demiş ki; şu zeynebe ve kereme sinir oluyorum bir b... olmuşta kendileri bir halt sanıyorlar
10.03.2014 - 15:41
melis demiş ki; bu dizi zaten bir genclik drami üstüne basarak yaziyorum DRAMI !yani komedi degil.söyle aikliyayim bu günk anne baalarin hatalari ve gencligin sorunlari bunu anlatiyor dizide onun icinde benn 15-17 yasindaki genc gibi zeyker yorumu yapacak degilim.burdaki kizin adi melis oldugundan "seyirci "olarak yorum yaptim. yani melis hayrani filanda degilim.ben bir emre kiay hayrani olarak arada bakiyorum.maalesef ama maalesef izleyicivier bir oyuncuya hayransa ona laf gelsin istemiyor bende buna sasiriyorum ya kardesim ORDAKI ROLÜ ELESTIRIYORUM oyuncunun kendini degil!!! bunu bir anliyabilseler.bu son böümde cok hataliydi baba olarak hemde bir ögretici nasil konusmaydi öyle "insan onlar"peki kendisi insan gibimi konustu?melis nefret etmesinde kim etsin zeyneppten .ve diger hususlari yazdim zeynep ikili oynuyor magdur rollerindeaslinda cok uyanik samira arkadasin dedigi gibi annesinin kii.bunun sonu türündende anlasilacagi gibi DRAM burda verilen örnekleri ele alin illaki zeyker degil ders verici coook mesajlar var.kerem gibi bir evladi kim ister hertaraa herskese zarar veren piskopat degilmi?br sadist degilmi?basta nasilsa hiiic degismedi degisememzde dedigim gibi kendi icinde sorunlu bunu degerlendirin kerem gibileri,mellisleri,zeynepleri demetleri demette coook kabahat var ...
09.03.2014 - 10:10
naz demiş ki; Bide Zeynep babasına Melisin tarafını tuttuğu için tavırlı olduğunu söylemesi neydi ne kadr rahat ya yuh.Melis kaç defa onun omuzunda ağladı bu kadarıda olmaz ama cidden.Kas yığını için zaten bişi demicem evinin orada Melise zorbalık göstermeler faln yok Ufuğa getir onu demeler terbiyesiz nolucak.İyi dedi ama Ufuk :D Kerem Bey getiremem dedi.Sıkıyosa kendi getirsyedi bi onu yapmamıştı.O değilde kantinde Melisle Akselin masada oturmasına şaşırdı herhalde Melis biraz daha ağlasın diye bekliyo
06.03.2014 - 03:12
seyirci demiş ki; zaten kerem gibi dengesizler oldugu icin elestirdim bilhassa melise oynan oyun ve ona davranisi keremin nasil maco bir insan oldugunu gösteriyor .zeynebi sevmis sevmemis beni ilgilendirmiyor onun gibi gencler kimseyi sevemez cünkü kendileriyle sorunludur kendisi huzursuz ve piskopat sadist ruhu var.cihana gelirsek devamli karisina or davranmasi hice samasi severek evlenmis evlememis konu o degil konu cihanin bir ögretmen olarak kendi esini insan yerine koymayan kaba tavirrari tabiiki melisi etkiliyordu üstüne birde beklenmeik bir kardes vs...kizi adeta cildirttilar .burda herkes hatali ama kimse kendisiyle hesaplasmiyor en dogrusu zeynep ve annesinin kasabaya dönmeleri ortalik cok karisti huzurlu kimse yok arik mutlu olacak kimsede göremiyorum ha burda demekki büyüklerin yapmasi gereken bir seyler var cihanin insan gibi konusmasi azarliyarak asagilayarak degil keremi bahsetmiyorum bile tam dengesiz kendi icinde sorunlu .ha okula elele tutusup gelmeleri onlarin komleksini gösteriyor neyi kime ispat istiyorlar?kendi egolariyla etrafi huzursuz etmek maksat ....
05.03.2014 - 21:57
MSFIGO demiş ki; Seyirci arkadasim, aslinda Kerem gibi erkekler gercek hayatta giciktirlar. Ama Kerem Bursinin öyle sempatik bir havasi varki genc kizlarin sevgilisi olmus. Yoksa Zeynep ve Keremin gizliden ask yasamalari kolay kolay kabul edilmezdi. Kuzey Güneyde nasil bazen Cemre ve Kuzey topa tutuluyordu yada Yaprak Dökümünde Necla ve Leyla nasil elestiriliyordu, burdada aynisi olurdu ama Kerem Bursin faktörü var. Aslinda Kereme en iyi yakisan Zeynep gibi bir kiz. Düsündügünü söyleyen, kafa tutan bir kiz. Ama su kardes olayi bozuldu maalesef. Zaten ben anlamis degilim, neden Keremle Zeynep basindan beri beraber olmadilar? Barisin hic bir sucu yok. Baris hep Zeynepi Keremden korudu kolladi. Cihan olayina gelirsek. Evet, Tülinde hatali oda. Ama Tülin ona birsey anlatiyor, Cihan anlamiyor. Ayni sey Tülin icinde gecerli. Ayrica Cihanin Tüline Zeynepi eve getirecek diye haber vermesi gerekirdi. Jaleye gelirsek oda az degil. Demeti kac kere tesvik etti, Cihana ilgi göstermesi icin. Cihanla Tülin öylesine evlenmisler, büyük ask yokmus diye. Buda ayri bir terbiyesizlik. Beraberliklere ve evliliklere saygi olmuyormu?
05.03.2014 - 20:53
ahu demiş ki; Video bende açılmıyor??
05.03.2014 - 19:43
seyirci demiş ki; sunuda eklemeden edemiyecegim 8 mart kadinlar günü olarak cihan gibi esine kaba davranan esler ve kerem gibi dengesiz maco tiipli erkekleri siddeetle kiniyoruz.
05.03.2014 - 19:32
seyirci demiş ki; samira arkadasim az ve öz yazmis .olay budur, zeynep annesinin kizi " magdurum ben magdurum "yada "magduruz biz magduruz"ayaklarimda ortaligi karistirmaya gelmisler MAGDURLAR :-)))
05.03.2014 - 19:28
MSFIGO demiş ki; Duygu arkadasim, elbette ayni diziye bakiyoruz ama bakis acimiz farkli. Melisin pisikolojik sorunlari oldugunu biliyoruz. Ama ona bakarsak Kereminde ruh sagligi pekde saglam degil. Baslarda Zeynepe yaptiklarini hatirlarsak Kerem bayagi bir piskopatdi. Ama naz arkadasin dedigi gibi hepsi zamanla degisti. Baslarda Melisten nefret ediyordum ve Zeyker ciftini begeniyordum. Ama Melisinde cok hakli odugu yani var. Eger Kerem formalite icabi bir kizla cikacaktiysa bula bula Melisimi buldu? Zeynepin kardesinimi buldu? Kerem bilmiyormuydu Melisin ona saplantili bir hali var diye? Biliyordu. Maden biliyordu NEDEN Melise sevgili gibi davrandi? Kizin elini tuttumu? Tuttu. öptümü? Öptü. Cicekler aldi, herkesin icinde cift olduklarin gösterdi. Hatta Jalenin evine geldiklerinde Kerem Melis yanyan elele oturmadilarmi? Oturdular. Maden Kerem Zeynepi seviyordu, ozaman adam gibi Melisin karsisina cikip ben Zeynepi seviyorum diyecekti. Ben buna ihanet diyorum, aldatma diyorum. Melis hem sevgilisi hemde arkadasi, kardesi tarafindan boynuzlandi. Keremin Melisi harcamaya hakki yoktu. Ama harcadi. Bu olay kuzey güneydeki gibi degil. Cemre ve Güney ayrilmislardi ve sonradan Kuzeyle beraber oldular. Ama ne zorluklar gecirdiler. Bu dizide ama bir ihanet var. Zeyker olayi daha farkli. Ayrica, maden Kerem ve Zeynep yanlis yaptilar, bari adam gibi özür dileseydiler. Sinifta oturmus Zeynep Melise laf sokusturuyor. Kerem ise pis bir oyun oynuyor. Asil bunlar kinanmali. Bence hic bir zaman Kerem Melisi sevmedi diye bir mazaret kabul edilemez. Sevmiyorsan ayrilirsin yada hic bir zaman beraber olmassin. Melisin ruh hastaliklari var ama kizin iyice üzerine gitmek onu iyice tehlikeli bir duruma getiriyor. Ona bakarsak Keremde neler yapti. @Berran, özel yada degil, biraz disiplin her yerde olmali.
05.03.2014 - 18:38
naz demiş ki; @Berran arkadaşım sende yazmışsınki Kerem sevince değişebileceğini gösterdi biz zaten ona bişi demiyoruzki ama sadece Kerem değil onunla birlikte herkeste değişti.Bana göre her biri bişiler öğrendiler.Kerem imkansız aşkı öğrendi.Zeynep sevilmeyi öğrendi.Melis kardeşin anlamını öğrendi.Barış ise bundan sonra birine güvenirken bir kere daha düşünücek bence. Kereme gelirsek bu zamana daha ilk zamanlar dediği gibi Melis,tüm kızlar onn ağzının içine bakıyor ve bu cidden sıkıcı olmalı.Birden Zeynep geldi ve bamm.Kerem aslında dünyanın kızlar tarafından kndi etrafında dönmediğini anladı.Zeynep ilgisini çekti.Zamanla bu ilgi arkadaşlığa sonrada bildiğimiz gibi aşka dönüştü. Zeynepe gelirsek dediğim gibi sevilmeyi öğrendi.Okula ilk geldikleri günlerden beri Kerem Barış ve Melis onun hayatındaydı.Keremle anlaşamaması onu Barışa itti.Barışın ona yakın korumacı tavrı ilgi çekici geldi.Barışında geçende dediği gibi bu ZeyBar denen şeyi aslında Zeynep kurmuştu.Yavaş yavaş Keremle yakınlaşınca gerçek aşkın ne demek olduğunu anladı Melis kardeşliği ve acıyı öğrendi.ilk blmler Melise bende kızıyordum ama böyle bir ihaneti haketmemişti.Burada kızması gerekn Zeynepten çok Keremdir.Kerem başından beri herşeyi bildiği için suçlu.Melisin zamanla değiştiğini fark etmesi gereken kiş bence Kerem olmalıydı.Onu Zeynep ve Barıştan daha iyi tanıyordu.Kardeşliklerine zarar verecek olan sevgili olayı olmasaydı belki daha iyi olabilirdi. Barışa gelince aslında Barışın suçu olduğunu pek düşünmüyorum.Bazı Zeykerciler sırf Seynep ve Barış sevgili diye Barışa laf atıyorlardı ama bence çok haksızlar.Ben Barışa hiç kızmadım.Evet Melise kzdım başta çünkü o zamanlar gıcık biri olduğunu düşünüyordum.Barış Zeynepi sevmiyorduki zaten ay o zamanlar Zeynep çok komikti ya bankta Barışı izlemeler falan.Barışta kardeşi gibi gördüğü Keremin sırtından vurmasından sonra artık kolay kolay birine güvenmez gibi me geliyo ? Niye yazdın derseniz yazmak istemişm ve yazarkende harbiden hepsinin ne kadar değiştiğini fark ettim ...
05.03.2014 - 17:17
naz demiş ki; @Berran arkadaşım sende yazmışsınki Kerem sevince değişebileceğini gösterdi biz zaten ona bişi demiyoruzki ama sadece Kerem değil onunla birlikte herkeste değişti.Bana göre her biri bişiler öğrendiler.Kerem imkansız aşkı öğrendi.Zeynep sevilmeyi öğrendi.Melis kardeşin anlamını öğrendi.Barış ise bundan sonra birine güvenirken bir kere daha düşünücek bence. Kereme gelirsek bu zamana daha ilk zamanlar dediği gibi Melis,tüm kızlar onn ağzının içine bakıyor ve bu cidden sıkıcı olmalı.Birden Zeynep geldi ve bamm.Kerem aslında dünyanın kızlar tarafından kndi etrafında dönmediğini anladı.Zeynep ilgisini çekti.Zamanla bu ilgi arkadaşlığa sonrada bildiğimiz gibi aşka dönüştü. Zeynepe gelirsek dediğim gibi sevilmeyi öğrendi.Okula ilk geldikleri günlerden beri Kerem Barış ve Melis onun hayatındaydı.Keremle anlaşamaması onu Barışa itti.Barışın ona yakın korumacı tavrı ilgi çekici geldi.Barışında geçende dediği gibi bu ZeyBar denen şeyi aslında Zeynep kurmuştu.Yavaş yavaş Keremle yakınlaşınca gerçek aşkın ne demek olduğunu anladı Melis kardeşliği ve acıyı öğrendi.ilk blmler Melise bende kızıyordum ama böyle bir ihaneti haketmemişti.Burada kızması gerekn Zeynepten çok Keremdir.Kerem başından beri herşeyi bildiği için suçlu.Melisin zamanla değiştiğini fark etmesi gereken kiş bence Kerem olmalıydı.Onu Zeynep ve Barıştan daha iyi tanıyordu.Kardeşliklerine zarar verecek olan sevgili olayı olmasaydı belki daha iyi olabilirdi. Barışa gelince aslında Barışın suçu olduğunu pek düşünmüyorum.Bazı Zeykerciler sırf Seynep ve Barış sevgili diye Barışa laf atıyorlardı ama bence çok haksızlar.Ben Barışa hiç kızmadım.Evet Melise kzdım başta çünkü o zamanlar gıcık biri olduğunu düşünüyordum.Barış Zeynepi sevmiyorduki zaten ay o zamanlar Zeynep çok komikti ya bankta Barışı izlemeler falan.Barışta kardeşi gibi gördüğü Keremin sırtından vurmasından sonra artık kolay kolay birine güvenmez gibi me geliyo ? Niye yazdın derseniz yazmak istemişm ve yazarkende harbiden hepsinin ne kadar değiştiğini fark ettim ...
05.03.2014 - 17:17
Berran demiş ki; Son sahne haric güzel bir bölümdü:) Orasi ÖZEL bir Okul yani Kolej!!!! Diger Devlet okullarina benzemez. Daha toleransli olur OKUL Yönetimi.Ayrica Kerem Okulun Sahibinin oglu diye yaptiklarini tasvip etmiyorum! Ancak ASI(kerem) birinin sevince degisebilecegini göstermek istiyorlar. taaa ki damarina basilincaya kadar.Valla herkes kendi acisindan savunma yapmis.,DUYGU 64 arkadas benim yazacaklarimi yazmis.Kendisine tamamen katiliyorum.:))
05.03.2014 - 14:26
seyirci demiş ki; duygu64 arkadasim bak ne gzel yazmissin kerem melisi hiiic sevmedi.ya iste konuda bu ya KEREM MELISI KULLANDI sonrada ZEYNEP melisin sevdigini bilerek keremle bir oldu iste sorun burda ya iste .kerem hic bir zaman degismedi degismezde basta nasil bir ruh hastasi ise ayni kerem.siz diziye ask dizisi olarak bakmayin bunlar gercek hayattta olan seyler kerem,melis,zeynep,baris cihan ve zeynebi annesi bunlar örnek biz burda ask yorumu degil yanlislari elestiriyoruz...toplumda var böyle psikolojik sorunlu keremler ve cihan gibi kaba esler
04.03.2014 - 23:40
duygu64 demiş ki; Ya burada bazı yorumlara inanamıyorum. Ya da ben başka bir dizi izliyorum. Melis in psikolojik sorunları olduğu dizinin başından beri belli değil mi? İlk bölümleri hatırlayın. Zeynep ilk okula geldiği günler ona neler yaptı. Babam sadece beni sevsin diye az ağlamadı. Sadece kardeşi olduğu öğrenilmesin diye kendini damdan attı. Kimse bana burada Melisi savunmasın. Kusura bakmayın arkadaşlar. Barış ilk Melise deli gibi aşıktı.Birden Zeynebe döndü. Kerem dizinin hiç bir bölümünde Melise aşık gibi davranmadı.
04.03.2014 - 23:07
seyirci demiş ki; zeynepin annesi bastan beri cihanin esinin eksigini gözetledi tekrar beraber olak icin öyle fedakr numaralari yaptiki en sonunda cihanda istemiyor hakli olarak zeynepi ve annesini.ayrica cihan hcte nazik bir koca degil coook kaba .kerm bastan rughhastasi idi hic degismedi degismezde ayrica melise davrnis bicimi iyice nefret ettirdi seyirciyi ne bicim konusuyor öyle.zenepbastan beri suclu zeynepte keremde artik iyice gözden düstüler.bunnun finalinda kerem ne hali varsa görsün tam ruh hastasi ve zeyneple anneside defolup gitsnler artik kasabalarina offf hepside biktirdi atik cihanin kabaligi eremin maco ukalaligi zeynepin simarik asiligi hiiic zevk vermiyor artik
04.03.2014 - 22:03
MSFIGO demiş ki; @naz arkadasim, seninle ayni fikirdeyim. Tam Zeynep acaba Melis niye bana saldirdi diyerek düsünürken, Yagmur hemen Melisi kötüledi. Evet, Melis baslarda gicik bir kizdi. Ama sonradan yavas yavas Zeyneple güzel bir arkadasliklari ve sonrada kardeslikleri oldu. Zeynepin, "ben parcanlandim, nelerden vaz gectim" demeside bence cok sacmayi. Zeynep birseyden vaz gecmedi. Evet, Kereme, ben babamin yüzünde bakamam falanz dedi ama yinede Keremle güzel güzel öptüler birbirlerini. Hele okula öyle elele gelmeleri, cok büyük marifetmis gibi boy göstermeleri ayrica gicik. @Ada arkadasim, bencede en cok suclu olan Kerem. Melisin hem basindan beri hisleriyle oynadi, sonradanda aynisini yeniden yapti. Ayrica Keremin bir kiza öyle kabaca davranmasi yine onun ne bicim erkek oldugunu gösteriyor. Hani Melis kapisina gelip, orda Melisin kolundan tutmasi cok kabacaydi. Araya Ugur girmeseydi kim bilir ne yapardi Melise. Sonradanda "Melis buraya gel" demesi yine macoluktan baska birsey degil. Kerem kendini dünyanin merkezi saniyor. @seyirci arkadasim, bencede keri dönsünler kasabalarina ;) Demetin bir yani hosuma gitmiyor. Oda sürekli Cihanin yaninda görünmesi. Tülin tabiiki sinirlenir. Zaten Cihanla Demeti gördükten sonra Tülin o korkunc hatayi yapmadimi Cemle aldatmayi ne kadar dogru bulmasamda? Ayrica Demet Tülinle öyle bagirarak konusmasida yine yersizdi cünkü Demetin Zeynep ve Melisin biri sorunu varsa, muatapi Cihandir.
04.03.2014 - 21:20
seyirci demiş ki; insallah zeyneple annesi dizinin sonunda kasabalarina dönerler.zeynep bastan beri cok gurursuz hareketlerde bulundu adeta kerem istemedikce üstüne üstüne gitti.melis burda coook hakli onu üzmeye ikisininde hakki yoktu olamazda insani aptal yerine koydular zeynepte keremde.diziyi gercekci izleyin hatali hatasizi adil yorumlayin zeynep suclu sonra kerem .bilhassa son bölümlerde zeynepten iyice soguduk sahnelerini atlatarak izliyoruz cok küstahlasti hemde coook
04.03.2014 - 17:31
İsim demiş ki; zeyker sahnelri super!! daha cok zeker sahneleri istiyoruz! :D
04.03.2014 - 17:30
ada demiş ki; Bu olaylarda tek suçlu Keremdir.Kerem Melisin Zeynebi kardeşi olduğunu bildiği halde onunla çıktı.Melis bnim duygularımla oynadın lafıyla çok haklıydı.Zeynepte hatalı sayılır ama o aşık olduğu için belki anlmaz.Ya arkdaşalr saçmalamayın nolur siz o durumda olsanız bi çocuk var ve bi kızla sürekli didişip duruyor ama bir yandanda ona kur yapıyor sonra gidip onun kız kardeşiyle çıkıyor ve bunu öylesine değil kaç ay sürdürüyor bu çok alçakça bence.Bazılarınız demişki Melis Keremin kendisini sevmediğini biliyor ya yuh ya siz olsanız bilebilirmisinz.tmm bende Zeykeri severim ama Melise yapılan haksızlığa karşı göz yumamam.Barış için aynı şeyleri söylemicem çünkü Zeynep ona kendisini sevmediğini söylemişti.Ondan sonra Keremle sevgili gibi olmuşlardı asıl Melisede söylemeniz lazımdı.Karaoke olayı o kadar saçmaydıki hem istyerek Melisi harcadı osnrada okulda Akselin yaptırdığını söyledi tövbe ya :D
04.03.2014 - 03:00
naz demiş ki; Zeynepi severdim dediğiniz gibi ilk zamanlar Kereme kafa tutmaları,didişmeleri çok tatlıydı tmm Melise kızgın olabilirsin ama Barışın gözüne sokar gibi el ele gelmek ne ya Zaten asıl Jale hocaya tokat attıya terbiyesiz yakında Tülinede vurmya klkar.Melis bana göre haklı kız kardeşinin erkek arkadaşıyla sevgili olmasını geçtim üstüne birde ona o senin sevgilin değildi diye bağırması çok saçmaydı.Hee tabii canım Barışta senin kuzenindi o zaman demek istiyorum.Ayrıca Keremin Melise kurduğu oyun çok saçmaydı.Cihan Hocaya Melisin bu hale gelmesinde ben sorumlu değilim diyip onun bu zaafını kullanıp yaralamaya çalışması çok komikti.Yağmur denen kızıda sevmiyorum.Dilanı seviyorum.Evet bende ilk başta Dilana gıcık olmuştum ama kimse kusura bakmasın ama Dilan en azından Zeynep için abuk subk şeyler söylemiyordu sadece en yakın arkadaşı Melisi uyarmaya çalışıyordu.Yağmur hanımsa Melisin deliliğinden tut kıskançlığına kadar herşeyi söylüyordu.Bu en son dediğim lafıda iyi düşünün Zeynep Yağmur bunları söylerken sadece düşünüyordu ya kızım ne düşünüyosun o senin kanından ya peki Melis kız Dilanla olan arkadaşlığını yok sayıyodu be..Bence Zeynep ne kadar iyi sevimli olursa olsun Melisin kardeşliğini haketmiyor.
04.03.2014 - 02:31
aynur demiş ki; Nnn arkadsmiza katliyorum.yonermeden bi ricam var nolur jani zeynebe herseyi anlatsin keremle ayrilmasinlar kiyamam ben onlara cok tatlilar
03.03.2014 - 16:40
MSFIGO demiş ki; Samire arkadasim, bende senin gibi düsünüyorum. Baslarda Zeynepe bayiliyordum. Sporcu kizdi, kosuyordu, Kereme kafa tutuyordu. Kendini ezdirmiyordu. Zeyker ciftini begeniyordu, tatli tatli didismeleri, cok güzeldi. Ama son birkac bölüm ben Zeynepe bayagi sinir olmaya basladim. Aslinda Jaleye atilan tokatdan sonra Zeynep günden güne gözümden düsmeye basladi. Keremin Melise son oynadigi oyun hic hos degildi. Melisin bu durumlara gelmesinin Keremindi bir payi var. Zeynepin babasina taraf tutuyor diye kizmasida sacmaydi, cünkü Cihan hoca o resimler atilirken Melisi teselli etti ama sonra Zeynepide. Elbette o an madur gözüken Melisi teselli etti, cünkü sonucta sevgilisi ve kardesi tarafindan kandirilmis Melis oluyordu. Ama nasil ortaya cikti, Melis o resimleri attirmis, ozaman fena patladi. Keremin Cihan hocaya, karisma isime, sunu yap demeside cok saygisiz bir durum. Bu nasil bir okul anliyamadim. Üniforma giyip gidiyorlar, temekki bir disiplin var. Ama daha resit olmayan bir kiz nasil sevgilisiyle elele okula giriyor onuda anlamis degilim. Sonucta burasi bir okul, cogu resit degil. Özel hayatlarinda nasil gezerlerse gezsinler. Yani senaryo biraz daha titiz olmali. Biraz daha saygi olmali büyüklere karsi. Öte yandan Fatih Harbiye gibi bir dizide üniversiteye giden, resit olan bir Neriman var, rahat rahat disari cikamiyor. Ne zaman yalani ortaya cikiyor, hemen okuldan aliniyor. Ayni Adini Feriha Koydugum da ki gibi. Bu dizide ama cogu diziplinsiz ve fazlasiyla rahatlar. Ahmet beyin Barisin babasinin ölümüyle bir irtibati var diye düsünüyordum. Ayrica Ahmet bey ne kadar sakin görünse bile, Cem beyide öldürmüstü. Gerci Cem kötü biriydi ama demekki Ahmet bey böyle seyleri ört bas edebiliyor.
03.03.2014 - 13:54
selda demiş ki; Esasinda Keremin ex arkadasi Zeynebi duymustu Keremden. Biraz kafasini calistirirsa tahmin eder. Ama Senarist kadinlarin zayif taraflarini kullanarak sakiz gibi uzatir durum anlasilincaya kadar:((( Yani ex domuzluk yapar "Keremde kaldigini "söyler:((((((Zeynepte infilak edebilir:)))
03.03.2014 - 12:31
Nnn demiş ki; oobaaaa durumlar dahada karisacak keske kerem ilk basta soyleseydi jane de kaldigini Zeynep keremden duysaydi simdi karisacak zeynebin aklinda bir cok soru isareti buyuyecek .Yenne keremenihatasii uyarman lazimdi zeynebii madem ki o kizi eve getiriyon biliyorsun zeynebin oraya gelecegini
03.03.2014 - 00:52
Naz demiş ki; Allah kahretsin biliyordum zatten Jane in zeyker aralarina girecegini ya nerden cikti allahin belllasi kalacak baska insan mi er mi yok ki kereme geldin basini belaya bulastiracak onun yuzunden zeyneple ayrilacak demedi demeyin
03.03.2014 - 00:47
__CaDiSuLtaN__ demiş ki; sacma sapan diziler arasında bu dizin varlı iyi oluyor ... aman allah korusun bura acun medya nın işleri girmesin asıl ozmn bu sitenin değeri kalmaz...
02.03.2014 - 23:53
Samire demiş ki; Bu Zeyneb chok kptu, amma Melis kotu gosterilmek istiyor dizide.. Annesinin dostu babasini almis ondan, ozu de aynisini edir - ablasidan erkek arkadashini alir..
02.03.2014 - 23:13
Feyza demiş ki; @Miray Sbsv'de ne varmış anlatsana biraz ?
02.03.2014 - 22:19
fidan demiş ki; Artiq survivoru izlemek istiyorum
02.03.2014 - 21:25
Miray demiş ki; @aliabubekir . Pardonda senin o cocuk dizisi dedigin diziyi milyonlar seyrediyo. Sbsv gibi bir diziyle karistirma. Okadar Survivor seyretmek istiyosan baska sayfalarada bak insanlarin huzurunu bozma.
02.03.2014 - 20:47
aliabubekir demiş ki; Admin şu cocuk dizisi yerine böyle kaliteli bir dizi sitesinde sizin kalitenizle Survivoru izlemek istioruz. Birakmanizi dört gözle beklioruz.
02.03.2014 - 19:28
Yorum Yap


Çizgi Filmler