Eski Diziler
Bir Aşk Hikayesi 4. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: “Kimsesiz olmak bi başına olmak demek değildir. Kimsesiz olmak annesiz olmak demektir…” Korkut büyük özlemlerle aradığı annesini tanıdıkça, acısı ve annesine olan nefreti katlanmaktadır. Gönül’ün biricik oğlum diye yere göğe sığdıramadığı Tolga , Korkut’un hedefi haline gelir. “Sen bizim hayatımızı, umutlarımızı çaldın!… Ben de senden yaşama nedenini alacağım!… ” Diyerek intikam yemini eder. Artık tek bir yaşama amacı vardır. Tolga’nın sahip olduğu her şeyi almak! Bunun içinde ilk olarak Eda’ya yönelir. Ancak hiç planlamadığı bir şey olur ve giderek yakınlaştığı Ceylan bu oyundan en çok zarar gören kişi olacaktır!
Önceki Yorumlar
züleyha demiş ki; süper bi dizi bayıldım
03.05.2013 - 11:01
ümit demiş ki; süper bir dizi bence........ korkutta gercekten cok kabiliyetli ceylanda öyle ...
27.04.2013 - 13:17
Asif demiş ki; cox gozel dizidir.xosum geldi heqiqeten .zehmet ceken her kese twk
23.04.2013 - 12:50
NESRIN demiş ki; YAAAAAA BOYLE ASK OLAMAZ BEN KORKUTLA CEYLANIN ASKINA RESMEN ASIK OLDUM OF COK ROMANTIKKKKKKKKKKKKKK
22.04.2013 - 16:58
sümeyye demiş ki; bu filme bayıldım (korkutada)
21.04.2013 - 13:51
sarang demiş ki; I'm sorry I love you kore dizisini seyredip olucakları görebilirsiniz )
19.04.2013 - 15:35
nihat demiş ki; çok güzel bir dizi kız çok güzel
19.04.2013 - 05:36
Gunay demiş ki; harika bi dizi bende cok seviyorum korkut super
18.04.2013 - 12:59
Hira demiş ki; Ihsan ! sen sevmesen de olur, benim sevgim ona Korkut ali ye yeter... :)
18.04.2013 - 00:10
Ihsan demiş ki; Kusura bakma deyilim nasil seviyim :D !!!
17.04.2013 - 23:52
Hira demiş ki; Ihsan!! Korkut sevilmesmi :) !?
17.04.2013 - 23:38
derya demiş ki; gelecek haftayi nasil beklicem ya ben offf gunleri iple cekiyorum :)
17.04.2013 - 21:32
dunya demiş ki; harika bir dizi ! her haftaya merakle bekliyorum!
17.04.2013 - 19:18
Dizisever demiş ki; Cok guzel dizi, tesekurler :) merakla bekliom besinci bolumu....
17.04.2013 - 17:33
Ihsan demiş ki; Hira Cok güzel bir acilis ..... Ben daha Henüz kimseyi sevemiorum dizide :D
17.04.2013 - 13:25
büşra demiş ki; aaa ben nasıl haftaya kadar beklicem yaa korkut ve ceylan size çok kanım ısındı çocuklar :)
17.04.2013 - 02:05
Hira demiş ki; acilis yorum benden olsun... Korkutu cok seviyorum
16.04.2013 - 23:55
Yorum Yap


Çizgi Filmler