Eski Diziler
Lale Devri 41. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Çınar, boşanmayı engellemek için elinden geleni yapacaktır. Okan’a reddedemeyeceği bir teklifte bulunur. Toprak, iş bulma çabalarını sürdürür. Ancak eğitim durumu işini epeyce zorlaştırmaktadır. Toprak Çınar’ın desteği olmaksızın ayakta durabilecek midir? Zümrüt’ün biyopsi sonuçları gelir! Necip, Zümrüt’ten desteğini esirgemez. Ancak Zümrüt’ün yaşayacağı kayıplar, Necip’in sandığından daha fazladır. Mehmet, Ece’den vazgeçmemekte kararlıdır. Ancak Reyhan’ın, Ece’yi Sedat’la evlendirme planı işlemektedir. Necip yalının satıldığını öğrenir. İkbal’e çok öfkelenir. Zümrüt’ün haberi olmadan yalıyı kurtarabilecek midir? Çınar’ın Toprak’a karşı sarsılmaz aşkı, Yeşim’i çileden çıkarır. Yeşim, Toprak’ın işini bozar. Ayrıca daha büyük bir sürpriz hazırlamak için kolları sıvar. Toprak’ın sağlık durumu, dengeleri değiştirecek bir sır mı barındırmaktadır?
Önceki Yorumlar
Ayşe demiş ki; sevgili diltil yeşimin hamile olması ve toprağında hamile olması kıskançlığa girmez.Bu toprağın elinde olan bir şey değil ! Ayrıca en iyisini yönetmen bilir.Sahte evlilik ilk başta toprağı üzüntüden kurtarmak içindi ki bunu hepimiz biliyoruz.Çınar ilk görüşte toprağa aşık oldu.aynı yatakta yatmadığı sahte olduğu içindi.birbirlerini tanıyınca birbirlerine daha sıkı bağlandılar ve yıkılamaz bir aşk oldu.Bu inkar edilemez bir şey.ve bence yeşim o kadar kötülük yaptıktan sonra çınar gibi birini hak etmiyordu.Ve diltil sen toprağı diziden çıkar demiştin yeşimi çıkardılar.Toprak Severler sizi seviyorum....
28.07.2013 - 18:12
Burcu demiş ki; Ben sonuna kadar Toprak ve Çınarı tutuyorum.En güzel çift bu ikili.toprağın veya çınarın başına gelen her olay aralarındaki sevgiyi daha da kuvvetlendiriyor.Yeni sezonu bekliyoruz. İnşallah toprakla birlikte mutlu bir sezona başlarlar. Toprak Severler iyi günler.....
28.07.2013 - 18:04
Ela demiş ki; yeşim annesinide geçti kızı türkiyenin başına getirseler dış borcu bile siler kafası acayip çalışıyo bi olay bitmeden diğer bi olaya dalıyor artık çınara allah kolaylık versin :D yeşim dizden değil de azcık bence toprakla çınarın hayatından çıkmalı toprak bence hamile değil zaten olmasın daha yeni evliler cınarda nası bi adamsa tek gecelik her ilişkisinde bi çoçuğu oluyo :p
0308 demiş ki; hayal, ben de sana katılıyorum. bence de yalan söylemeyip hamileyse, tam 9. ayda karnı birden büyüyecek ve cocuk olacak. kız nerdeyse hamile kalmadan daha şişmandı. şimdi daha da incecik oldu. aynanın karşısına geçip, karnına bakıyor. ama aynada sadece incecik biri görünüyor. ben ne yeşimciyim, ne de toprakcı, ama bir izleyici olarak şunu söyleye bilirim ki, çınar zaten yeşimle evlenmemek için hiç tanımadığı biriyle mecburen evlendi. toprak da iyikalpli, saygılı biri olmasaydı belkide çınar çok acılar çekecekdi. daha da mutsuz olacaktı. ama çınar yeşimle evlenmekdense, her şeyi göze aldı ve toprakla evlendi.
nuran demiş ki; bubölüm guzel ama artıkyeşım ölmelıyoksaseyretmıcem
damlasu demiş ki; güzel bir bölümdü çınarın heyecanı mutlulugu çok güzeldi artık toprakla çınar aşkı görmek istiyoruz yeşim iyice şaşırdı artık diziden çıksın . toprak işallah hamiledir ama hastalıktanda bayılıyor olabilir işallah hasta degildir hamiledir güzel şeyler görmek istiyoruz
hayal demiş ki; Arkadaşlar Yeşimin bebeği kaç aylık karnı büyümedi gitti.Aklıma birşey geldi Yeşimin sahte gebeliği olmasın.Dokuz aya varmadan sancsı başlar doktor karnndan suyu boşaltır. Tabii bu benim tahminim Toprak sonuna kadar seni destekliyoruz
ayse demiş ki; ben gelecek bölümü sabırsızlıkla bekliyorum umarım toprak hamiledir hem cınar kac defa asık olabilir ki toprak son olsun cınar ha bire ona buna asık olursa dizi reytinklerden düşücektir emin hemem hemen her kes toprakla cınardan yana kovussunlar artık kıyama ikisine..
Kader demiş ki; ben bu dizinin hayranıyım.severek izliyorum.toprak ve cınarın hayranıyım topra sevgisi için savaşsın yeşimin yanında pasıf kalmasın.cınarı yeşime kaptırmasın şimdi oda çoçugu için savaş versin.dizi bittiginde bölümün sonu diye yazmasınlar diziyi severek izliyorum.bu dizi hiç bitmesin bütün ekibe başarılar diliyorum.
sitare demiş ki; Hakliin ELA 2 Kardes Toprakta acaip bir positif enerji var insani ceken.Yesimin tam tersi Oda(Yesim) konusuinca insani geriyor..Bu arada Ela 2, Hazan,Ferda,Deniz,Merve,Arefeh ,Berran ve Hülyaya(yani tüm yorumculara yani Toprakcilara:) )katiliyorum.
Ela demiş ki; Şimdi şu bi gerçek Dizimiz ilk önce Show tv deydi. Reyting felan falamıyordu yayından kaldırılcaktı. Lale ile bu iş yürümedi laleyi öldürdüler Ardından Yeşimi denediler onla umulan ivmeyi yakalayamadı Ama Toprağın gelmesiyle Dizi patlama yaptı diyebiliriz. Yer gök Aşk dizisinin reytingleri düştü Lale Devri Fırladı. Toprakta bi büyü var :d ekrana bağlıyo milleti
Berran demiş ki; Hazan Kardes tamamen gercekleri yazmissin katiliyorum sana.Bu derece onursuzluk olurmu???Ben Yesimcileri cok merak ediyorum.Acaba onlardami YESIM gibi davraniyorlar normal hayatlarinda? ve onun metodlarinimi kullaniyorlar??? :)))))))) Zira meshur bir laf vardir: SÖYLE BANA DOSTUNU, SÖYLEYEYIM SANA KIM OLDUGUNU...... :)))))))))
hazan demiş ki; yeşim gibilerin sonu akıl hastanesi insan ancak bu kadar kötü ve ahlaksız olabilir o çınara nutuk çekti kendisine dönmesi için fakat çınar gerçekte sevdiği kişi toprak için verdi kararını yeşim bebeği bile çınara karşı koz kullanmak için aldırmadı gerçekte bebek umurunda değil biri çınar yeşime aşıktı diyor ya gülüyorum kızın kıskacından kurtulmak için evlendi toprakla çınarı yalnız bulduğu her an onu taciz ediyordu bir kıza asla yakışmayacak bir şekilde beraber olmaları bile yeşimin planıydı çınar sarhoş olmasaydı asla yeşimle birlikte olmazdı. her fırsatta toprağı aşağılamaya çalışıyor kendine güveni zaten yok kendisi de biliyor çınarın toprağa aşık olduğunu ve bile bile çınarın peşinde bundan büyük onursuzluk olur mu böyleleri bütün insanlardan uzak olsun.
deniz demiş ki; yeşimciler boşuna çırpınmayın şurda 10 yorum varsa 8 i toprakçınar taraftarı bu dizi toprak için izleniyor senaristlerde bunun farkında lütfen çınarla toprağın romantik anlarını görmek istiyoruz barışsınlar ve ayrılmasınlar toprakta hamiledir umarım
diltil demiş ki; Offf yaa cok baydiniz artik yesimle cinar bearaber olsunn suu toprak ne kadar gicik,kiskanc birisi (hemen o da hamile kaldi yesim kalinca) yaaaa cinarla sahte evlilik yapti yok ayni odada yatmam falan dedi eee simdi ne oldu bunaa offf ya YONETMEN sana sesleniyom SELEN SOYDER i diziden cikarr .. veee bu cinarda SULTAN SULEYMANI GECTI ..
ferda demiş ki; Yesimin Bebegi olacak diye ve Babasiz büyümesin diye Ürgübe giden ve Yesime kagit imzalayan T O P R A K ve saygi duyulacak insanda T O P R A K Isinize geldigi gibi konusmayin.Cinardan iyilik istemeyen, para istemeyen, o evde bedava oturmak istemeyen, nafaka istemeyen ve bosanma Tazminatida istemeyen vede simdi girdigi isten cikacak olan T O P R A K Cinarin Yesime Firmada önemli pozisyonda görev arti 10 Milyon USD sus payi verdiginide unutmayin. Hala sümsük KEDI gibi pesinden ayrilmiyor Herhalde yeterli olmustur? Yazdiginiz cümlenin adresinin yanlis oldugunu idrak etmeniz? Yani esas saygi duyulacak insanin TOPRAK oldugunu...Avukat bile itiraf etti:)))
umay demiş ki; bence dizideki en igrenc karakter cinar ne yesime ne de topraga kizmiyorum karaktersiz karakter cinara kiziyorum... bu arada yesime saygi duyuyorum... keske herkesin hayatinda bir yesim olsa kiz herzamanki gibi dogruyu soyledi cinara, gercekleri gormesini sagladi....cinar efendi bence uckurunun derdinde adamin bu yasta uc ayri kadindan uc cocugu var babasi necip beyi begenmiyor ama armut dibine dusermis filmin basinda necip beyinde ne kadar seref....siz liklerine sahit olmadikmi aslin da cok igrenc bir dizi cocuklardan uzak tutulmasi +18 yada akil sagligini bozar ibaresiyle yayinlanmasi gerekiyor... sadece bu dizi icin gecerli degil gorusum var bir kac tane daha
irem demiş ki; Ben sonuna kadar Yeşimi tutuyorum. Sonuçta Yeşimin aşkı Laleden öncede vsrdı Topraktan öncede.. Ama Çınar Yeşimi sevdi onun sayesinde kurtuldu ve bebeğini taşımasına rağmen sırf 6 ay yüzüne bakmadığı kızı için ayrıldı yeşimle ilgilenmedi bile yeşim aşkının peşinden yürüyo sonuçta çınar laleyle veliyken laleye çınarı sevdiğini bile söylemedi. eğer çınar yüz vermesydi olmazdı bütün kızları yüz veriyo sonra da bırakıp gidiyo sonuna kadar yeşimi tutyorum.. :)
Reyhan demiş ki; Bu bölüm çınar pek te gözüme girdi toprağa olan aşkını gözler önüne sermiş oldu onun için çırpınışı iş bulması evde kalmasını sağlaması hamile olduğunu duyunca içten sevinmesi gülüşü. Yeşime ben toprağı seviyorum o benim karım demesi.
merve demiş ki; ELA arkadaş gurursuz olan kim acaba??? çınar o çocuğu baştan istemediğini zaten söylemişti yeşim bebeği sakladı şimdi de sonuçlarına katlanıcak çınar bebeği zaten sahiplendi ihtiyaçlarını da karşılayacak yeşim ne yaptıysa kendine ve çocuğuna yaptı kötü oyunlarıyla çınarı kendine yaklaştıracağını umdu ama her seferinde çınarı toprağa yakınlaştırdı yeşim böle devam ederse de zaten hiç amacına ulaşamıcak yeşimin biraz aklı varsa çınarı bırakır canselle olur herkes için en iyisi bu olur
esra demiş ki; admin neden diziyi izleyemiyorum. partlarda sadece ses geliyor goruntu bi garip yesil renkler hakim :))

Admin Notu: denedim ama sorun yok çalışıyor.monitörünüzü okşayın biraz düzelir belki ;)
hülya demiş ki; bende beğendim bu bölümü Çınarın geçen bölüm pes ettiğini görünce epeyi kızmıştım. Toprağı kaybetmeme uğruna gösterdiği çabayı çok beğendim. Ayrıca Yeşim ve Çınar buluşması süperdi. Çınara etraftaki (avukat ve arkadaşı) toprak hakkında söylenenler kıskançlık hissettirdi bana... Bebiş geliyorsa artık bu dizi tadından yenmez...
ferda demiş ki; "Halep ordaysa, arsin burdadir" diye bir laf vardir. Yesim kötülük timsali bir karakter.Hirslari mantiginin önüne geciyor. Ve izleyicide bunu görüyor. Böyle sevgi olmaz. Ayrica Cinar defalarca onu reddetti ve halada reddediyor.Insanda onur olur biraz. Yesimde bir grami dahi yok...Baska dizilerde onurundan "hamile" oldugunu bile gizleyen onurlu karakterler var. Yesim burda nerdeyse dama cikacak:))) Insan kendini bu kadar kücük düsürürmü?? Sonra hirsindan kriminel metodlara basvuruyor.Sorarim size hangi Erkek kabul eder??? Hele o baska birisini 1 gecelik degil, hakiki A$Kla seviyorsa:)))Kötüler kazanmazIyi pazarlar:)
merve demiş ki; sen de kendi başına aldığın kararlarla yaşamasını öğren o zaman sırf sen istiyosun diye başkasının hayatını değiştiremezsin buna hakkın yok aferin be çınar fırsat buldukça yeşime laf soktu kim tutar seni çınar yürü be
ela demiş ki; Yazik sana cinar gercektende senin bukadar gurursuz oldunu dusunememistim sana deliler gibi ayrandim ama ayranlim yavas yavas azaliyor hayatinda butun kadinlari uzuyorsin gercektende... sonra hamile brakim gididyorsun aynini Yesimede yaptin ya Yesime yazik deil mi ama dabiki Yesimin dedi gibi senin icin gitmek brakmak okadar kolay kiyazik sana ama bir gun kafani duvara okadar vurucaksin ki gercekten yazik sana admin lutfen bu yazdiklarimi Cinar beye gosterin
eda demiş ki; bölüm güzeldi ama yaaa oo ne biçim reklam dı tmm 15 dk reklem gösterdiler sonra aynı sahneyi tekrarladılar arkadaşlar lütfen bir tepki gösterelerelim reklam süresi çok uzun du yaa tmm 15 dk reklemdı yyaaa
leyla demiş ki; lütfen okuyun arkadaşlar bence toprak haklı yok yeşim haklı diye kavga etmeye lüzum yok bu bir dizi sonuçta ve bence toprak ta yeşimde haklı toprak çok masum iyi kalpli bir kız ona hiç şüphe yok zaten yeşimse aile yapısında annesinden gördüğü gibi olmuş hırçın kaybetmeyi sevmeyen inatçı bir kişiliği var sevdiği adamıda kaybetmemek için kötülük te olsa yapıyor toprak ise kötü düşünemediği için bunlara izin veriyor ama bana kalırsa yeşimde iyi niyetli yaşadıklarını düşünsenize çınar sıvr o lalenin kız kardeşi diye ondan kaçtı ve toprağa aşık oldu yani ikiside haklı ama durum böyle olsa bile bana kalırsa filmin sonunda toprak ve çınar birlikte olacak ve yeşimlede cansel evlenecek durum bunu gösteriyor tabi senaristler bir süpriz yapıp toprağı yeşimi yada çınarı öldürmezlerse yada başka türlü bir süpriz yapmazlarsa ben serenay sarıkaya yıda selen soyderi de çook seviyorum onlar rollerini yapıp paralarını alıyorlar siz orda onları kötülesenizde onlar için hiçbir şey farketmiyor onun için lütfen birbirimizi kırmayalım sonuçta bu film er yada geç bitecek ve biz her ne kadar asla unutmayız desek bile 2 3 sene sonra unutacağız bu yazıyı okuduysanız çok teşekkür ederim...
arefeh demiş ki; cok guzel bir bolumdu sadece sanirim gelen bolum yine bu yesim asabimizi bozacak ( her zeman toprak ve cinarin destekcisiyiz ) toprak hamile olursa yesimin yuzunu gormek istiyorum cildirmis gibi bu tarafa o tarafa kosacak :))))))))))))))
nazif demiş ki; biraz sacma bolum du yaaa
gökçe demiş ki; admin çerez ve önbellekleri nasıl ve nerden temizlicez bi kaç dizim war izlemek istediğimm ?

Admin Notu: Googlea sorunuz :)
nazif demiş ki; admin neden partlar casmiyor 5 parta kadar hersey iyi di sonradan calismaz oldu source file not found please the contact to website administrator yazmaya basladi lutve hemen cozun sorunu :) mumkunse tabi :)

Admin Notu: Parçalar çalışmakta, bahsettiğiniz durumda ctrl+f5 ile sayfayı tekrar yenileyiniz.
Esin demiş ki; Site belli bir sure izledikten sonra niye 400 bad request error veriyor?

Admin Notu: Çerez ve önbellekleriniz temizlediğinizde düzelecektir.
dilek demiş ki; toprak hep can yandirir ama asil yuzu o degilki anlamiyormusuz ama yeshim gercekten cinari seviyor
Ece demiş ki; Yesimin rolü bu canlarım şimdi sırf rolnü yapıo die ona az bile fln ??? çok saçma yaa ama bu diziden ayrılsın cidden bu diziye yakısmıyo o adanalıdaki gibi seker kz rollernde oynamalı
mevsim demiş ki; en çok müziklerini ve tiyatro kökenli oyucuları beğeniyorum...bravo avşar
Berran demiş ki; Yesim gibi hafif, gurursuz ve kötü ruhlu insani kimse izlemek istemiyor tabiidirki.Ayrica kac aylik oldu hala karni büyümedi. Bir zamanlar UNUTLMAZda oldugu gibi 16 aylik olduktan sonra belli olacak karni herhalde:)))))Su Topragin kiyafetleri fena degildi. Bilhassasiyah elbiseli hali cok hostu:)Toprak ve Cinar Sezon finaline kadar inatlasirlar artik.Zümrüt hnm herhalde ölecek zira Sinema filmi ceviriyorYesimin SITKI gibi birisinden TOPRAGA kötülük yapmasini istemek izansizlik ve terbiyesizlik. Toprak ne kadar gururluysa Yesimde o kadar gurursuz birisi:(( Igrenc resmen sinirlerimizi geriyor
Zeynep demiş ki; dagdan gelen bagdakini kovmadi boynuz kulagi gecti toprak yesimden daha cok reyting aldi ee yani dogal olarak 2ci plana atilacak kimse yesim gibi bi karakteri izlemek istemiyor dogal olarak
ozlem demiş ki; yesim e az bile oluyor sonunda yaptiklarinin cezasini cekicek ve toprak la cinar cooookkkkkk yakisiyorlar :)
aylin demiş ki; oyle olmasi gerekiyomus demek o kendi yapti kendi buldu
ayse demiş ki; ya yesim cok yazik ya kizin basina neler geldi neler ama daa biticek kiz basroldeyken yanrolle atilar yani anliyacaginiz dagdan gelen bagdakini kovdu
Yorum Yap


Çizgi Filmler