Eski Diziler
Kuzey Güney 1. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Başrollerinde; Kıvanç Tatlıtuğ, Buğra Gülsoy ve Öykü Karayel’in oynadıkları, Mustafa Avkıran, Semra Dinçer, Rıza Kocaoğlu, Bade İşçil, Turgay Kantürk, Çağdaş Onur Öztürk, Hazar Ergüçlü, Gökşen Ateş ve Zerrin Tekindor ve Ünal Silver’in de önemli rollerini üstlendikleri “Kuzey Güney”; yolları ayrı, hedefleri farklı, hedeflerine ulaşmak için izledikleri yöntemleri farklı, zıt karakterlere sahip, tek ortak noktaları aşkları Cemre olan, iki kardeşin hayatta var olabilmek için verdikleri zorlu mücadelenin hikayesini anlatıyor. Senaryosunu Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu’nun kaleme aldıkları, yapımını Ay Yapım’ın, yapımcılığını Kerem Çatay’ın üstlendiği dizinin ilk bölümünün konusu şöyle; Kuzey ve Güney, pusuladaki iki farklı yön gibi, karakterleri ve hayalleriyle de farklı iki kardeştir. Birbirlerine olan bağlılıkları dışında tek ortak noktalarıysa, babaları Sami’nin işlettiği simit fırınına sığamayacak kadar büyük hayallerinin olmasıdır. Kuzey, askeri okul sınavlarını kazanıp, ileride başarılı bir asker olacak, Güney ise iyi bir üniversitede okuyup, hedeflediği kariyere doğru sağlam adımlarla ilerleyecektir. Ancak iki kardeşin hayallerinin gerçeğe dönüşebilmesi için kaderlerini de değiştirmeleri gerekecektir. Cemre ve annesi Gülten’in yaşadıkları mahalleye taşınmasıyla Kuzey ve Güney’in hayatında da yeni bir sayfa açılır. Cemre’nin varlığı, iki kardeşin yaşamına farklı bir soluk getirir. Üç yakın arkadaş, “aşkla” da bu dönemde tanışır. Kızının Tekinoğlu Ailesi’yle olan bağını onaylamayan Gülten’in ise, Cemre’nin geleceğiyle ilgili farklı hayalleri vardır. Sami ile mutsuz ve sevgisiz devam eden evliliğine yıllar içerisinde alışan Handan’ın, geleceğe dair hayallerini canlı tutan tek kişiyse oğlu Güney’dir. Hem çalışkan, hem de sakin yapısıyla Güney, aynı zamanda Kuzey’in aile içinde kopardığı fırtınaları da sakinleştiren kişidir. Üniversite sınavlarından bir gün önce, Kuzey ile Sami’yi karşı karşıya getiren olay, tüm ailenin hayatını altüst edecek “o geceyi” de beraberinde getirir. Tekinoğlu Ailesi’nin yaşayacağı felaketin arkasındaki gerçek sebebi, Kuzey yıllar boyunca bir sır olarak kalbinde tutmak zorunda kalacaktır. Kuzey ve Güney, siyah ve beyaz olarak ayrılan karakterlerine rağmen, birbirlerine sıkı sıkıya bağlı iki kardeştir… Tekinoğlu Ailesi’ni altüst eden “o gece” yaşandıktan sonra, iki kardeş paylarına düşen kaderi, ömür boyu sırtlarında taşıyacaktır.
Önceki Yorumlar
furkan demiş ki; harika bir film aga;)
dinç demiş ki; müthiş bi site herşey harika.
araz demiş ki; seperr bir film ben ancaq buradan dizi izliyorum hepsi hosuma gidiyor :)))
Aytac demiş ki; Super bi dizi Kuzey erkekce hareketlerile her kesi merakda bekletiyor cok cesur kendisini oldugu gibi gosteren bi karakter bayildim fazlasiylada hakk veriyorum kisacasi super bi dizi yani tam yasam tarzi
ahmet can demiş ki; dizi guzel ama muhtesem yuzyil daha guzel ayni saatte olursa isiniz zor caresine bakin
ahmet can demiş ki; dizi guzel ama muhtesem yuzyil daha guzel ayni saatte olursa isiniz zor caresine bakin
asil demiş ki; 10 numara dizi beğenmeyen yorum kısmında boşuna kalabalık yapmasın
gunay demiş ki; Arkadaslar,cok haklisiniz.CEMRE karakterini canlandiran oyuncu cok kotu,ugursuz bir secim.
seçil demiş ki; SLM , dizi güzele benziyor ama brseyler eksik gibi.Bade bnce yerınde br seçim olmus ama basroldekı kz adını bıle unuttm cok kötu ya hcbr duyguyu seyırcıye yansıtmıyr içten değil yasamıyr diziyi beren saat gbi br oyuncu lazımdıbu diziye yıne kız cok kötu br seçim olmus mlsf out
SeRKaN demiş ki; dizinin konusu 10 numara oyuncularda güzel sadece cemre rolünü canlandıracak başka bayan oyuncumu kalmadı acaba Firar dizisindede aynı sıkıntı war daha başlamadığı halde neden bu bayan oyuncuları iyi seçmiyolar anlamıyorum..
hale demiş ki; bi kerede enses ilişkilerin olmadığı bukadar ahlak dışı durumların lansa edilmediği bir dizi yapın da şaşıralım
adem demiş ki; yakışır toprama güzel oynamış
arzu demiş ki; guney cok korkakmish kuzey ben yapdim dediyinde bile guney ben yapdim demedi arkasinca bile gitmedi dogru kuzey guney gibi sorumlu deyil ama onun usdunede cok gidiyolar kuzeyin tavirlari beklenilecek tavirlar
nuray demiş ki; super bir dizi.bayildim.
Figen demiş ki; Kıvanç tek kelimeyle muhteşem. Ama kızı hiç beğenmedim. İsmi bile aklımda kalmadı. Çok itici. Başka kız mı bulamadınız yaaa
zulfiya demiş ki; super dizi elerinize saqliq
Berran demiş ki; Güzeldi:) Kivanc Tatlitugu "GÜMÜS" te izlemistim.Cok ilerleme kaydetmis ve köse yazarlarinin belirttigine göre vücudunun bu duruma gelmesine asiri disiplinle sahip olmus.AYVAZ Arkadas hakli ZENGIN VE YOKSULun aynisiOradada Babalari Firinciydi.Sayet öyle bile olsa beni rahatsiz etmez.Zira cok uzun soluklu ve güzel bir DiziydiSimdiden 1.Bölüm icin uzun.uzun yazmayacagim.Ancak Gunay Arkadasima katiliyorum.Ailede evlat ayirimi yapiyorlar. O Dizidede öyleydi.Neyse zamanla görececegiz.Ama okuduguma göre REYTING tavan yapmis dün gece:))1.Bölümdeki basarilari güzeldi devamini dilerim.Rastgele tüm Ekibinize Ayrica KanalD bu sezon cok iyi Dizilere imza atmis.Onada basarilar.Sadece OKAN BAYÜLGEN bundan böyle KanalD Ailesinde olmayacakmis:( TV8 de cok iyi bir pozisyonda ve genclik programlari yapacakmis
Alper demiş ki; Tek kelime ile harika.Kıvanç Tatlıtuğ rolünün hakkını fazlasıyla veriyor.seyircinin diziyi izlemedeki en büyük neden O bence.İzlemeye devam :)
onur demiş ki; helal olsun kuzeyee
sezen demir demiş ki; dizi güzel kıvanç mükemmel...senaryo iiii..amaaaaaaaaaaa.kız oyuncu berbat hiçmi kadın oyuncu kalmadı memlekette yaaa.izlerim bu diziyi...kıvanç için yani. bütün yük kıvançın üstünde süper bir oyunculuk çıkarmış.TEBRİKLER KIVANÇ..[haaa buğra da çok iiii)
vahit demiş ki; Her halde yeni dizim ezelden sonra bu olacak..farklı bir yapım olmuş..kıvanç yine süper...baya da bir kilo vermiş...sadece oynayan kızı beğenmedim onun dışında herkes çok iyi...
emre demiş ki; her şey çok iyide kuzeye bişey sorulunca nie 10 saniye sonra cvp weriyo uyuz oldum :) bade işçil yerine daha iyi bi oyuncu olmalıydı bence ve pisikopat rolu bu adama çok yakışıyo .. tşkrler kerem çatay
begüm demiş ki; kıvanç var diye hevesle izledim ve pişman oldum berbat vakit kaybı...ztn muhteşem yüzyıln karşısında tutunamaz
behruz demiş ki; Çok kasıntı bir film. Devamlı böyle monoton geçen diyalog var. Ayrıca bir sahneyi iki üç defa gösteriyorlar. Sebep sonuç ilişkisi sıfır. Oyuncu kadrosu tama, hikaye birazcık, ama yönetmen sıfır. Bu filme reklamlarından dolayı bakacaktım ama hayal kırıklığına uğradım.
gunay demiş ki; Kivanc Tatlitugun guzel performance yaptigi Kuzey karakterinde daha acik sergilendi.Hapis hayatinin sonucu olan kalbinin aci yarasini kendinde gizleyerek her kese isyan ediyor.Onceki sen Kuzeyden asar bile kalmamis,o artik baska birisi.Yapmadigi sucun manavi tarafindan suclanan Kuzey ailesi tarafindan dislandi.Sucu uzerine goturerek polise teslim olanda bile ne babasi,ne de annesi itiraz etmedi.Itiraz etmeye cehd gosteren Guneye annesi mani oldu.Nasil da ogullarini harcadilar.Guney hatta daha vicdansiz biri,cunki olayin sucunu o da Kuzeyde goruyor,odur ki,hic vicdan basqisi gorunmuyor onda.Guneyin gozu yukseklerde,Cemre de oylece.Guney amacina catmak icin Cemrenin Banunun kardesile ola bilecek iliskisine de goz yuma bilen biri.Bence Guney Banu ile evlenecek,Cemreyi terk edecek.Zaten Banu da Guneyden hoslaniyor.Cemrenin durumundan Kuzey zarar ceke bilir,asik ya kiza.Guney kotu kardes.2)Annesi de ogulundan cok kendi hayallarinin.umutlarinin pesinde.Guneye arkalaniyor gibi.Hatta o da Kuzeyi sucladi.Amma o,kocasinin diktaturu altinda,Kuzeye yaptiklarindan dolayi da kadin vicdan azabi cekiyorsa da,yine Kuzeye manie gibi bakiyor.Babasi ise kaba,azazil biri olsa da,Kuzeyin gozlerine baka bilmiyor.Kuzeyse her kese dik bakarak,vicdanlarina baski yapiyormus gibi sanki...iyi buldugum karakter Kuzeyin arkadasi,yurek dostu...Dizi cok mukemmel,karakterler tam.Tam Ay YAPIMa gore bir is.Tesekkurler...ayrica bir husus dikkatimi cekdi;Aski-Memnu da matmazel Behlule nice bakiyordusa,Cemrenin annesi Gulten de Kuzeye oyle bakiyordu...Umarim tum bolumler bu sekilde sehane olur.
Muhammed demiş ki; Tutar mutar demenesi gerek degilsiniz Kivancin her oynadi dizi tutyor Ekipde iyi secilmic. Iyi basarirlar herkese
iklim demiş ki; Dizi güzel ama yazik kuzey ye bide kivanca zengin rolleri daha yakisiyor iki kardes de birbirine düsecek onu gösteriyor bu dizi yanlis anlamadisam
Ayvaz demiş ki; Yillar oncesinin zengin ve yoksul dizisini ne de cok animsatiyor, yaniliyor muyum zaman gosterecek.
nazif demiş ki; herkes kuyeyin tarafina cunku kivanc canlandiriyor bu rolu durun ya daha cok erken yotum yapmak icin oyun daha yeni baslior :)
aylu demiş ki; kivanc supersin.bence dizi reytingleri malacak bu sene
Yasin demiş ki; Bu dizi tutar hatta tutmanında ötesinde fenomen olur. Kıvanç sırtlamış götürüyor diziyi. Klasik bir acı hayat hikayeside izleyebiliriz. Cemre aklı zenginlikte olan bir kız görünün o ki banunun kardeşiyle ilişkisi olacak. Bana kalırsa kuzey ve güney cemre ellerinden gittikten sonra birlikte hareket edecekler
kucuk sir demiş ki; seline katiliyorum))kuzey biraz deli ola bilir amma kardesi icin az sey yapmadi.mesela sevdigi kizdan vaz gecti,sucu kendi uzerine cekti,sucsuz yere dord yil hapiste yatdi,ve buna gore guney sinavi kazana bildi.
emrah demiş ki; kuzeyle guney eskiden iyi bir kardes oldugu gorunuyor yani guney kuzeyden hic biseyini almamis burada kuzey bana oyle geliyor kuzey kotu karakterli olacak guneyin nasil bi tavir gosterecigini merak ediyorum
emine demiş ki; evet kıvancın oyunculugu gercekten ilerlemiş. gümüş dizisinden beri çok yol katetti. öncelikle kendi sesiyle oynaması takdir edilmeli. askerlik için heyet karşısına çıktığı sahnede ki rolü çok iyiydi.
Tarýk demiş ki; Kıvanç Tatlıtuğ da artık iyice pişmiş kıvama gelmiş bir oyuncu olduğunu daha ilk bölümden göstermiş. Ufak tefek arızalar dışında güzel düşünülmüş bir hikayesi var. Dizinin tutacağı çok belli. İçinde duygusal, dışarıya psikopat karakterini bu kadar güzel oynamaya devam ettikçe Kıvançı artık farklı bi rolde izlemeyiz.İzlemek de istemeyiz doğrusu.Biraz doyalım.
violet demiş ki; Güzeldi "HERSEYIMI ELIMDEN ALDI HERSEYIMI, SIRA BENDE." demekle neyi kasdetti????? Yardimci olursaniz sevinirim, Bickin Delikanli rolünü iyi yapiyor KIVANC TATLITUG
helen demiş ki; Harika bir dizi, kivanc resmen konusturmus oyunculugunu, aski memnudan sonra donusu muhtesem olmus. Oyuncular hepsi rollerine cok uygun, banu haric. Yeni donem Dizilerinde en iyisi.. Basarilar. sabirsizlikla beklicem. Kivanc cok tatlisin, nasilda zayiflamis rol icin...
gülhan demiş ki; dizi süpeeeeeeeeer ötesi bisiy kivanc rolü cok yakismis intikami aci olucak gibi görünüyo,,ama manyak bir dizi bayildimmmm.....
efrosini demiş ki; Dizi siradan degil gibi umarim bozmaz,Bugranin oyunculuguna zaten diyecek laf yoktu,Kivancin gelisimi ise inanilmaz,resmen basamak cikmamis ucmus.Ilk kez yakisikli, hayrani cok, dizi is yapsin diye basrol verilmis bir manken degilde,iyi bir oyuncu izledim.Takdir edilmeyecek gibi degil.
gülay demiş ki; kaybolan yok olan bir ömür tükenen gençlik işte herşeyini kaybetmiş bir genç günümüzde bu tür olaylara çok sık rastlar olduk malesef inandırıcı farklı bi dizi olmuş emeği geçenlere tşkler.
metin demiş ki; Kıvanç Tatlıtuğ sportif biri,ama dizi nin amaci ne anlamadim.zaman kaybiydi.karisik burusuk 1 sey yapalim tutar hesabi yapmislar.
semiramis demiş ki; Ay yapım Dev bir diziyi yine ekranlarımıza sunuyor . Teşekkür ederim Ay yapım , oyuncu seçimleri de super ;)
özlem demiş ki; senaryo,casting ve oyunculuklar süper Tebrikler tüm ekibe ve Kerem Çataya yine bomba bir projeye imza atmış
yasemin demiş ki; gercekten muthis, kivanc ezelde de oldugu gibi sert bir karakteri oynuyor ve mukemmel oynamis.. begenerek izledim ve izlemeye devam edecegim. ayrica dizi muzigi yine toygara ait valla bu adam bambaska..
kuzey demiş ki; tek kelemeyle harika bir dizi olmus.kivanca bayildim....
selin1 demiş ki; kuzey cok hakli guney hersheyi aldi elinden ailesi bile guneyi daha cok seviyorlar, kuzey hic ilgi gurmemish ailesinden hep hirpalanmish,, bir anne cucuklarinin arasinda ayrim yapamiliyormu,, aklim almiyur, bende bir anneyim ve annelerin cucuklarinin arasinda agirim yaptina inanmiyorum,,
mavinur demiş ki; butun yorumlara katiliyorum cooooook guzel olmus ellerinize saglik ddizi tskurler
ÞEHNAZ demiş ki; Kıvanç , supersin Tek kelimeyle harika Bu dizi olmuş
Selim demiş ki; Kıvanç Oyunculuğunu yine kanıtladı.
BeyTo demiş ki; Süper ölmüş birşey daha lütfen Şikayet etmeyin Partlar dolmuyor diye çünkü sorun siste Internet internet hızıniz az geliyor.Bende sorun yok çünkü Internet hizi çok ve hiç sorun yasamiyorum ama sizler eyer yorum olarak öyle yazarsaniz Cevapi Bu: Partlar sağlam sorun sistedir ....... Ve çooook Teşekkürler ddizi.com
Maga demiş ki; Kivanc her bir rolun ayri ayrilikda BIR numara.Turkiya seninle gurur duymaliOldkca cok muhtesem bir dizi)))
abay demiş ki; çok güzel dizi kuzey süper tam piskopat
mirem demiş ki; super
LaNeTHeRiF demiş ki; Admin neden ilerlemiyo film sorunmu var çok agır doluyo partlar (:

Admin Notu: Baglantınızdan kaynaklıdır.
Ali demiş ki; Full
ayan demiş ki; ayy super filmdii kivac ve bugraa cooox yakisiklisinizzz coox guzel film yeri var
Turane demiş ki; gercekden harika bir dizi olmus, cok farkli geldi bana,yapimciya senariste tewekurler,cok farkli bir kuzey gordum,yani kivanc,bence yeni sezonda baslayan dizilerin icinde en guzeli bu,
Erdjan demiş ki; Cok huzlisin yaa wow :O
Yorum Yap


Çizgi Filmler