Eski Diziler
Pusat 13.Bölüm Final - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: 0
Önceki Yorumlar
mehmet demiş ki; yorumcu arkadaşların dedikleri her şeye katılıyorum pusat bir bütün diziler yaım
21.08.2014 - 19:14
anti septisizm demiş ki; türkiyedeki gelmiş geçmiş bütün dizileri toplasalar bir tane bile pusat etmez. (avrupa yakası,es es ve istanbulun altınları hariç) ama pusat,bu saydığım 3 diziden daha güzeldi.
21.03.2014 - 21:41
polat demiş ki; Sevgili Osman Sinav sana saygim var ama bir ricaam da var . yil 2013 Lütfen Pusat tekrar ayni oyuncular ile oynatilsin En azindan sinema filmi olarak . seni seven bu genc türk izleyiceleri bunu hak etmiyormu sence ? insallah diyorum ve umudumu yitirmiyorum.
08.09.2013 - 12:52
Karabüklü demiş ki; Neden Her Güzelin Sonu Oluyor?
06.08.2013 - 01:44
Ömer demiş ki; Guzel bir dizi bunun arkasi neden yok ben azeriyim bilmem iyi yaza bilmismiyim?
28.06.2013 - 14:17
mert demiş ki; inşallah yeniden başlar
04.06.2013 - 13:55
samet N demiş ki; inş film yeniden başlar çocuklar duymasın gibi bir geri dönüş yaparım ve umarım 2 3 sezonluk bir dizi olur ve inanın pusu kdrda izleyicisi olur hatta geçebilir bile !!!!!!!!!!!!
18.05.2013 - 04:48
yusuf demiş ki; bu film cok güzel ya neden kapattılar
16.04.2013 - 15:42
TOLGA demiş ki; Bu film bir harika dostum ! Nolur bu filmi Tekrarr başlatın lann böyle film yok abi ya :( gençlerimiz boksa merak salyo film için yararlı konu !. . .
13.03.2013 - 16:27
sami demiş ki; bu dizi hemen bitirilir mii yaa hadi inşallah devam eder !!!
29.12.2012 - 18:01
Alper demiş ki; ya baza dizileri ne kadar cok veryorlar bunu 20 bolum verememisler , mesela doktorlar dizisinden g1na geldi hala veriyorlar amk. bu doktorlari vere vere tvden biktim yaw :D sokakta saklanmac oynayan cocuklar bile artik canam comlek patladi deyiceklerine dalak bobrek patladi diyorlar :D filme gelince super ya :D izle izle yeniden izleyesim geliyor :D dizi.comdaki tum adminlerin eline saglik (emegi gecen herkeze). ama yeniden baslamasi mumkun degil bu dizi baya eski. ama yinede allahtan umut kesilmez. :D
tahsin demiş ki; bu film gibi bir film daha olmaz bence
togrul demiş ki; kabuk bitdi bende pusat gibi hayalleri olan bi insanim bi insanin hayalleri olmak cok guzel bi sey hayaller insani olgunlasdirir yugeltir yenilmez yapar.tum boksorlere azerbaycandan selamlar ve basarilar BASDA KENDIME
furkan demiş ki; süper
cüneyt demiş ki; dizi cok güzel final de cok berbat bı fılmı bıtırmek için içine etmışler
samet demiş ki; demiş ki .ne güzel filimler finale giriyo en kötü filim ise 100 geciyo bu nasil iş
hasan demiş ki; yaw böle işe varya fi,lm çok güzeldi hatta bazı çocuklar dayak yiyen çocuklar bile dayak yemiyodu
onur demiş ki; filim gelçekten güzeldim hiç kaçırmadan izlerdim ne yazıkki çok kısa sürdü 13 bölüm devamını getirirseniz güzel olur
agakerim demiş ki; cabuk bitti yaaaaaaa uzuldum wimdi ha
vuslat demiş ki; neden se bizim gibi iyiler her zaman cabuk bitiyor
Mehmet demiş ki; Bencede muhteşem bir diziydi aynı kadro ile tekrar Çekilse bu dizi yada yeniden başlasa muhteşem olur.
Veli demiş ki; neden bitdi bu kino demvam etsinler ben bu kinoya baxanda cok ornek alardim
avatar demiş ki; ask uğruna hayallerini bırakan adam
joseph fate demiş ki; hepiniz haklısınız mükemmel diziyi çocuklara zarar vermesin diye kaldırdılar olan bize oldu
berat pusat demiş ki; sene 2012 ama yinede unutmadım yav neden final oldu öff öff
hakan demiş ki; sene 2012 ben bu diziyi bu seneye kadar unutmadıysam kimse unutmaz yönetmenim bu dizi geri gelmez ama böyle bi dizi yapmanızı rica ederim
ogün demiş ki; Olm dizzi dedigin bole olur ama bitirerek te içine ettiler hemde en heycanlı yerınde yaw ole dızı mı bıter
turan demiş ki; pek özenmiştik ne olduda kestiler birden bire anlamış değiliz hala
aylekes demiş ki; haklısınız arkadaslar türkiyede özellikle iç anadolu ve bu sporla ilgilenen arkadaşlardan çok ilgi gördü ve eminim ki tekrar başlasa daha fazla ilgi görürdü ama bunun için eski kadro toplanması lazım yoksa alısılmıs isimler olmadan bu ilgiyi bu konuda yakalayamıyacaklarını düşünüyorum.ayrıca bu dizi gençlere çocuklara kötü örnek davranış içerdiği için yasaklandı bilmeyenler için açıklama yapmak istedim.yoksa dizi bu kadar değildi mecburen final yaptılar.sanki şu gunlerde kötü davranış içeren hiç bir dizi yok başta kurtlar vadisi herkez polat alemdar oldu sokaklarda kimi memati kimi cahit :( oysaki bu diziler anadolu insanlarınıda anlatıyor ve daha sevdiriyordu :(.bilmem düşüncelerim doğrumu yorum sizlere kalmış hayırlı günlerr..
58xpusatx58 demiş ki; en sevme diğim kanal oldu show çünkü eller rakisini kahramnan yaptı biz bi pusatı 2 ay yayınladık ama padişahimızı zampara yapan bi dizi 40 bölümdür devam ediyor...
barýþ demiş ki; Saçma sapan dizileri 100 bölümden fazla yayınlıyorlar bu diziyi 20 bölüm yayınlıyamadılar yazık ne diyebilirimki
yaþar demiş ki; ben boksör deilim ama olmak istyorum ama olmak için elimden geleni yapacam
hüseyin demiş ki; niye be
kadir demiş ki; güzelim dizi hemen bitirilirmi yaa ayıp ayıp ...
birkan demiş ki; müthiş filmdi hemen bitirdiler böyle şey olmaz saçma sapan dizileri 100 bölüm yayınlıyolar.
islam türkeþ demiş ki; yav vala bu filimi her gun inter neten aynı bölumu seyrede seyrede bıktım yeter artık tv de yayınlayın
ali pusat demiş ki; senı seviyorum pusat zafere gidilen yolda çikile kutsalfır
junkie onur demiş ki; bende bir boksörüm yaşım 15 küçüklerde türkiye birincisiyim bni bu dizi boksör yaptı tekrar başlaması için napabiliriz ?
aykut demiş ki; bence yoldan geçen 100 kişiye sorsak tekrer başlasınmı diya en az 90 ı başlasın der.
emre demiş ki; coook güzel bi film bu film yeniden baslamalı muhteşem yaaa benim zırhım saana pusat olur
emre demiş ki; coook güzel bi film bu film yeniden baslamalı muhteşem yaaa benim zırhım saana pusat olur
selahattin sefa demiş ki; pusat dizisi bence cok güzel bitti ama devam etseydi daha iyi olurdu ben herhefte kaçırmadan izlerdim ve şimdi olsa yine izlerim...
özgür yasav demiş ki; bu dizi yeniden aşlasın.tmm
özgür yasav demiş ki; bu dizi yeniden aşlasın 102 kişi bideben 103 kişi bu dizinin başlamasını ıstıyolar bu halkı üzmezsiniz demi.işşahllah başlar.
furkan demiş ki; ben de pusat gibi boks yhapıyorum bizimde musabakalarımız baslıcak 1 kere turkıye 3. lugum va işallah pusat abim gibi olurum bu dizinin bitmemesi lazımdı hme biz kaybettıq hemde turkıye
furkan demiş ki; bu film devam etsin bu film böyle bitmez
sefa demiş ki; en son bölümünü izlememiştim ama izledim ve bende bir SİVASLI olarak mühteşem bir final oldu.
taygun demiş ki; pusat adlı film harbiden güzel bir diziydi tekrar başlarsa eğer seyirci rekorları kırabilir ltfen baştan başlatmanızı istiyoruz hastası oldum ya yani şu hastasıyız dede
enes demiş ki; bekir kardeş pusat tekme atmıo dion ama bikaç bölüm önce pkk lılara atığı tekmeyi görmeni tavsiye ederim kardeş
enes demiş ki; çok güzel filim ama çok abartmışlar gerçekten pusat dövüşcü ama bu kadar güzel dövüşemiyor normal bir adam gibi zaten bu kadar abartma olmasaydı film güzel olmazdı yinede izleyin en güzel bölümü 6 bölüm izleyin görürsünüz hadi beyler bayan lar iyi akşamlar
umut demiş ki; çok güzel
mustafa cantürk demiş ki; bende bir boxörüm budiziyle başladım boksa bu yüzden bu filmi yapan herkese teşekkür ediyorum
abdul demiş ki; muustafa yorumuna bittim .. :)
ufuk demiş ki; pusat ve benzerı butun fılımler dogrulugu ve sadakatı anlattıgı için yayından kaldırılır fakat bır cok magazın programları sacma sacma programlar konulur halkı uyutmak için ADALET işte
Eren Çakmak demiş ki; bncede cok güzeldiii yaa bu yazınn gene bşlar inşallahh
hakan demiş ki; bu dizi türkiyedeki gerçekleri anlattığı için yayından kaldırılmış......
hasan koç demiş ki; ne olur ama ne olur bu filmi tekrar devam ettirin şu filmiyane olur
yaðmur demiş ki; pusat yeniden başlasın lütfennn böyle güzel bir dizi yeniden devam etmeli...
metehan demiş ki; lütfen bidaha izleyelim
tufan demiş ki; lütfen ama lütfen bu filmi tekrar başlatın çok ama çok güzel bir film
Emirhan demiş ki; Zafere Giden Yolda Çekilen Çile Kutsaldır 3
muhammet demiş ki; pusat keskeee bitmeseydii bende onun gibi box yapiyorum insallah turkiyedekii musakabalara cikacam pusatai gormeyii cok istiyorumm
pusat demiş ki; bu dizi tekrar başlamalı
osman demiş ki; yeniden başlasın arkadaşşşşşşşşşşşşş
sedat demiş ki; pusattttttttttt kocum benim aferimm kazanmak icin bazi keri birseyler kayip etmek sonundayiz kocum
ANIL demiş ki; bu film bence tekrar başlasın süper bi film pusatın hayranıyım
aykut demiş ki; pusat bı yayınlansın 1 bolumunu bıle kacırmam aga gorevlıler yenıden yapın bu dızıyı lutfen
efe demiş ki; cok güzel bee herkese tafsiye ederim
bekir demiş ki; Pusat iyi dövüşemiyordu :) salak salak yumruk atıyodu ayaklarını hiç kullanamıyordu bence bu filimde en iyisi özkı zaten o da öldü filimde bitti bu filimde bir daha başlamaz benden bu kadar.
MURAT demiş ki; PUSAT BEN SENİN HAVRANNIINM
selim demiş ki; tarık solak kım arkadaslar
ahmet demiş ki; film tekradan başlasın
mustafa demiş ki; bu filimi bitirenler iyki bitirmeseler pusat bıraktı ama kangalın yannıda cakışma yapar lüttfen osman sınavın buütün filmleri dizileri cok seviyor ihsallah yeniden cıkar aminnnnnnnnnn
muhammed enes durmus demiş ki; valla böyle bir fililm da olsa onu kacırmam
mustafa demiş ki; bu film super osman sınavın bütün filmini izlerim mesesala sakarya fırat ben 13 yaşındayım onun için osman sınavdan bu filmin devamını istiyorum lütfen yeniden yapın bu oyucuları iside yokboştalar çünkü hiç bir filmide gormedim bu oyuncuları lutfen ne olur :d
ergin demiş ki; aynen film başladığından beri çok güzel keşke böyle bir film daha çıksa
ibrahim demiş ki; niye bititilan niye onun çin bütün kötü alışkanlığımdan vazgeçtim diziyi ialerken heycanlanıyordum
haydo demiş ki; çok güzel film
ferit demiş ki; artık başlamaz bitti kariyeri bi de benim adamaım arif
samet demiş ki; ya ben onu seviyorum
Yorum Yap


Çizgi Filmler